Eilen suunnattiin taas Mutalaan tottisteleen Johannan ja koirien kanssa;
-kaukojen vaihdot enimmäkseen ok, istu-seiso -vaihto edelleen vain parista askeleesta...
-liikkeestä seisomista, superhyvin! Myös taaksekävelyissä Arska pysyi hyvin paikallaan! ![]()
-pitkä pätkä seuraamista, Arska jaksoi tosi hyvin ja piti paikkansa hienosti! Palkkailin siis välissä. Hitaassa meinasi aluksi istua...
-paikallaoloa Nepin treenatessa ruutua. Ahnehdin vähän liikaa, menin kauas enkä palkannut ajoissa (ei olla tehty piiiiiitkään aikaan paikalloloa) ja Arska lähti katsomaan Neppiä. Pari lyhyempää pätkää sitten onnistui ![]()
-merkille lähetystä ei olla tehty vielä muualla kuin kotona, mutta sujui upeesti! Arska rakastaa tätäkin, täysillä merkille ja suoraan sen taakse :)
-ruutu läheltä ensin matolle, sitten ilman mattoa 2 kertaa. Eka kerta super ja olis pitäny jättää siihen. Tokalla kerralla käänty ennen ruutua, mutta etsi ruudun, kun sanoi ''mene vaan''. Lopuks vielä maton kanssa.
Mukavat treenit ja oli ihanaa, kun ei ollut viimaa, niin sormetkin pysy suht lämpiminä :)

Kommentit