Eilen suunnattiin taas Niihamaan agikisoihin Hannan kyydissä. Arska sai ensin odotella pari tuntia, kun mä jännitin Hannan ja Vaun puolesta (tosin ilmeisesti hieman vähemmän kuin Hanna itse ;)). Hannalla ja Vaulla sujui tosi hienosti, vaikka kisataukoa olikin n. vuosi.

Sitten vihdoinkin (aikataulu hieman myöhässä) tuli medienkin vuoro ja me startattiin Arskan kanssa ekoina. Se oli mun mielestä hyvä, koska pystyin seurauttamaan Arskan vapaana lähtöön, eikä se ottanut kierroksia edellisestä koirakosta. Silti peppu ei pysynyt maassa, mutta pääsin kahden hypyn taakse ja käskin sieltä istumaan, sitten päästin radalle. Molemmat radat oli Ritva Herralan tuomaroimia ja mun mielestä tosi kivoja :) Ekalta radalta saatiin nolla ja sijotuttiin 3.! Kontaktit oli aivan sairaan upeet! Nauru

Toka rata oli hyppis. Arska nousi taas seisomaan lähdössä ja kun olin päässyt paikalleni ja käännyin, niin Arska varasti Huuto Aijai, ja mä en edes vienyt takasin lähtöön...Nolostunut No, toisaalta saatiin tältäkin radalta nolla, joten olin kuitenkin tyytyväinen, vaikka lähtö vähän jäikin painamaan. Tältä radalta tuli aika paljon nollia, sijoituttiin 4., mutta oltiin samalla sekunnilla 2. ja 3. tulleen kanssa, joten tiukka kisa.

Mutta kotiintuomisina siis tuplanolla ja yksi erittäin väsynyt, mutta tyytyväinen koira, ja minä olen vieläkin onnellinen Hymy

Hannalle iso kiitos seurasta, kyydistä ja avusta!