Oon ollut aikas laiska, joten viikko on mennyt pelkästään kotitottisteluissa... Tänään ollaan kuitenkin oltu touhukkaalla tuulella (tietystikin kun pitäisi kokeisiin lukea), aamulla käytiin oikein kunnon pitkä lenkki ja iltapäivällä paineltiin Johannan ja spitzelien kanssa pellolle kuvaamaan koiria. Siellä hurahtikin nopeasti reilu tunti ja Arska otti kaiken ilon irti kavereista ja lumesta ja painatti täysillä menemään :) Illalla mennään vielä lähiparkkikselle tottistelemaan Johannan kanssa.

Tässä nyt vähän päivän kuvasatoa;

 

Joskus mä aina mietin, että onkohan mun koira ihan täysjärkinen...Ihana se ainakin on!

 

Annin ja Arskan leikkiä;

 

Sitten koko laumaa;

 

Jaa miten niin Arska on muka isompi...? (huom, koirat on ylämäessä, joten Neppi ja Anni ylempänä kuin Arska)

Minä ja mussukat.

Minä ja Arska.