Meillä oli poikkeuksellisesti jo eilen illalla agitreenit, joihin pääsin äitin kyydillä Arskan kanssa. Radat oli kivoja ja meneviä, niissä oli taas muutamia vähän kinkkisempiä paikkoja; putken takaakierto ja aika monta putkensuun ohitusta. Nää onnistui tosi hienosti ja olin tosi tyytyväinen noihin putkensuun ohituksiin, koska ne alkaa nyt olla vähän varmempia meillä :) Radat sujui muutenkin tosi hyvin, osasin jopa tehdä pari vekkiä ;) Aluks jouduttiin heti hinkkaamaan lähtöä, koska Arska nousi taas muutaman kerran seisomaan. Helpotin aina vähän ja tein jotain muuta välissä, mutta silti ei meinannut pylly pysyä maassa, kun menin toisen hypyn ohi... Onneks lopulta onnistui, mutta täytyy taas ens treeneissä kiinnittää tähän vähän huomiota. Saatiin tehdä myös aika paljon alastuloja ja A taas vauhdilla radalla. Eka kerralla hyppäs alastulolta pois, olin ehkä itekin vähän epävarma, mutta muut kerrat pysähtyi upeesti, vaikka tultiin putki -> hyppy -> A, ja mä olin aika jäljessä! Kisoissa sen vaan pitää onnistua heti ekalla kerralla.. Puomi oli myös tosi hyvä, ei kertaakaan hypännyt siitä pois ja mä tein ihan ilman avustajia. Lopuks jopa 2 kertaa koko puomi ja ekalla kerralla taas himmaili tassujen laittamista maahan, mutta tokalla paremmin :) Olin tosi tyytyväinen meidän treeneihin ja hauskaa oli :)