Torstai-iltana suunnattiin epävirallisiin agikisoihin Tamskin navetalle. Tarkoituksena harjoitella lähtöä ja palkata kontakteilla. Mulla oli hienot suunnitelmat lähdön suhteen, varsinkin kun meidän piti olla ensimmäisiä. No, eipä me oltukaan ekoja vaan vasta tokia. Suunnitelmat menikin sitten vähän uusiksi, varsinkin kun omaa vuoroansa odottava schapendoes sai Arskan huomion (Arska siis ilmeisesti luuli sitä erääksi toiseksi koiraksi)...Sain onneksi Arskan keskittymään muhun, jätin sen istumaan ja kävelin reilusti eka hypyn taakse. Ja Arska pysyi istumassa! Hymy Haukkui tosin, mutta ei se mitään. Naksautin, kun Arska istui ja oli hiljaa, ja vapautin sen radalle. Rata sujui ok, mä vähän häselsin, kun pelkäsin että törmään johonkin esteeseen, siellä oli niin ahdasta. Arskakin kerran liukastui mennessään putkeen... Mutta kontaktit oli aivan upeita! Hymy Radalla oli kaikki kontaktit ja pääsin kaikista naksauttamaan ja palkkaamaan!

Mä olin maksanut meille vielä toisenkin startin varmuuden vuoksi, ja halusinkin mennä vielä lähdön uudestaan. Arska olikin aika hämmästynyt, kun pääsi heti 5 minuutin jälkeen uudestaan radalle Silmänisku Nyt pystyin tekemään lähdön niin kuin olin alun perin suunnitellut, eli liikkeestä istumisena. Arska pysyi hienosti, vaikka haukkui taas. Tein samalla tavalla kuin ekalla radalla, mutta mentiin vain muutama este ja sitten maaliin.

Kun kisat oli ohi, kävin tekemässä vielä puomin pari kertaa. Aivan mahtava mies ja loistavat kontaktit!