Vau, onpas tänään upea päivä, ihana auringonpaiste Hymy Heti kun pääsin kokeesta, niin keräsin kimpsut ja kampsut ja tallusteltiin Arskan kanssa lähiparkkikselle tottisteleen.

-alotettiin seuraamisella. Koska viime kerroilla ollaan tehty aika pitkiä pätkiä, niin tänään otettiin vain lähtöjä ja oikeasta paikasta palkka. Tosi hienosti meni!

-seuraamisen yhteydessä alettiin harjotella ihan uutta juttua eli askeleita sivuille, eteen ja taakse. Ei tehty kovin monta toistoa, koska onnistui aikas hyvin!Hymy Taaksepäin tietysti vaikeempi, mutta kyllä Arska alkoi sitäkin jo hokaamaan.

-Ruudussa koitettiin vähän uutta tekniikkaa, jota Johannakin oli käyttänyt. Eli lähettelin Arskaa matolle eri puolilta ruutua ja niin, että olin enintään metrin irti ruudusta. Tää meni hyvin ja sittenhän mun oli tietysti pakko testata miten Arska toimii ilman mattoa (siis mä oon ihan mahdoton), mutta hyvin Arska katto merkkejä ja etsiytyi aika keskelle, joten jatketaan varmaan taas vähän aikaa tällä tekniikalla.

-Noudossa ensin läheltä kertaus, sitten tehtiin aika kokeenomasesti, heitin kapulan ja annoin käskyn, kun Arska katsoi kapulaa. Ja suoritus oli ihan täydellinen! Jes, mahtava mies Nauru

-kaukoja aika samaan malliin kuin ennenkin. Ei ongelmia, tein myös yhden kolmen asennon sarjan; makuulta-seiso-istu-maahan ja palkka. Olin n. 5 metrin päässä. Hienot vaihdot!

-merkki tänään hienosti, mutta Arska kiersi sen eri puolelta kun yleensäYllättynyt eihän se mitään haittaa, mutta ihmettelinpä vaan...

-paikallamakuu, olin n. minuutin auton takana piilossa. Arska pysyi rauhallisesti Cool Nyt täytyis vaan päästä treenaan vähän erilaisia piiloja, häiriöitä ja muiden koirien kanssa.

Meillä oli kivaa ja aurinkoinen sää piristikin mukavasti Cool