Sunnuntaina mentiin agiliitelemään Tamskin kisoihin. Ekalla radalla tuomarina oli Anne Huittinen ja toisella Sari Mikkinen.

Arska nousi taas ekassa lähdössä seisoon, ja kun yritin saada sitä istuun, niin lähti...En kuitenkaan palauttanut lähtöön. Rata meni hienosti ja olin tosi tyytyväinen, koska Arska pysähtyi molemmille alastulokontakteille! Saatiin tältä radalta nolla ja sijoitus 4.

 

Toisella radalla oltiin heti alkupäässä, enkä ehtinyt viemään Arskaa ollenkaan lepäämään ratojen välissä. Se joutui siis tosi pian toiselle radalle. Ja kuten arvelinkin, niin ei pienen koiran hermot pitäneet enää toisessa lähdössä. Arska siis varasti heti, kun olin päässyt ekan hypyn ohi. Tähän olin varautunut, joten ärähdin Arskalle ja lähdettiin kehästä pois - en siis päästänyt Arskaa ollenkaan radalle.

 

Sitten tulikin pian Vaun vuoro, sillä siis samat radat kuin Arskalla. Eka rata oli tosi hieno ja Vau haki kepit upeesti! Valitettavasti en jarruttanut sitä pöydälle tarpeeksi ja Vau luiskahti pöydältä 2 kertaa. Siitä lähdettiin puomille, jossa Vau otti kontaktit kyllä tosi niukasti Ei kuitenkaan virheitä niistä. Muuten hyvä rata!

 

Toinsella radalla oli paljon pyöritystä ja välistävetoo ym. Itse olin jo ihan puhki, mutta koitin tsempata. Rata meni hienosti, nyt hyvät kontaktitkin! Mä meinasin hyytyä loppusuoralla, mutta onneks jaksoin loppuun asti  Tältä radalta nolla ja 3.sija!!! 

Mukava - vaikkakin kiireinen - kisapäivä!

 

Eilen oli taas Teron treenit. mentiin rataa, jossa oli myös  A ja puomi ja kepit. Mukavasti sujui, yhtä vaikeeta kohtaa hiottiin molempien kanssa. Ensi viikolla meiltä jää sitten Teron treenit väliin.