Arskan kanssa oon tehny jälkeä noin joka toinen päivä pelloille. Oon pidentänyt askelten väliä, nyt jo melkein normaali askelväli. Lisäksi  oon lisännyt namittomia pätkiä, joissa Arskalla yleensä vähän vauhti kiihtyy, ei mun mielestä kuitenkaan liikaa. Arska on pysynyt tosi hyvin jäljillä ja kaarrokset sujuu tosi hienosti! Tänään satuin meneen jänisten makuupaikkojen vierestä (ja itse asiassa yllätinkin yhden jäniksen...mä kyllä taisin säikähtää enemmän ) ja odotin innolla että mitä Arska tekee siinä kohdassa. Mutta ei välittänyt jänisten jäljistä yhtään, vaan jatkoi määrätietoisesti oikealla jäljellä!  

Lisäks oon lähettänyt Arskaa jäljelle nyt jo n. 2-3 metrin päästä sivusta. Pari kertaa oli vähän hapuilua, mutta tänään löysi jäljen hienosti ja lähti oikeaan suuntaankin!

 

Sunnuntaina pääsin Vaun kanssa Heini Stenbergin agikoulutukseen. Rata oli aika haastava, siinä oli paljon tiukkoja käännöksiä - mikä nimenomaan teki sen haastavaksi Vaun kanssa. Vau ei ainakaan mun kanssa käänny kovin tiukasti (varsinkin jos tullaan vauhdilla), joten sitä pitää treenata. Muuten oli tosi hauskaa, kun pääsi piiiitkästä aikaa agiliitämään!

Alan taas kohtapuoliin treenailemaan ihanaisen Vaunkin kanssa agissa, nyt oltiin vain tuo Heinin koulutus.

Koulutuksen jälkeen harjottelin vielä Elisan kanssa parilla hypyllä valssia - sekä löysää että tiukkaa. Sujui tosi hienosti! Varsinkin kun tiukassa käännöksessä testasin että tehoaako suhina, jota ollaan harjoiteltu - ja tehosi, Elisa kääntyi tosi tiukasti, jes!