Me ollaan oltu molemmat Arskan kanssa ihan nuukahtaneita tänään, en tiiä miksi. Johtuisko ehkä säästä tai jotain...
Lähdettiin kuitenkin tokoilemaan Miian & Leon ja Marin & Timin kanssa. Kyllä me sitten vähän piristyttiin, mutta ei nyt kauheesti jaksettu touhuilla :)
Otettiin ekaks vähän seuraamisessa vasemmalle käännöksiä ja sitten aika pitkä pätkä seuraamista, jonka lopuksi superpalkka. Hienosti meni ja Arska keskittyi loistavasti vaikka oli häiriötä ja käveltiin ruutumerkkien (joihin se ei siis kiinnittänyt huomiota) läpikin moneen kertaan! :)
Sitten pikkasen kaukoja, joissa istu-seiso vaihtelua. Olen siis vielä ihan lähellä, ettei Arska lähde etenemään, kohtapuoliin täytyy alkaa sitten loitota.
Seuraavana paikallamakuu ja vein Arskan vähän matkan päähän Leon viereen, että se saisi kokemusta isojen mustien koirien lähellä makaamisesta ;) Arska pysyi tosi rauhallisesti ja meninkin superpalkkaamaan sen jo n. alle minuutin päästä.
Mä olin jo lopettelemassa treenit, mutta onneksi Miia vielä muisti mitä mun koiran kanssa pitää treenata ;) Eli otettiin vielä pari kertaa luoksepäästävyyttä, jossa Arska oli tosi hienosti, se meni jopa Miiaa vastaan (sitten kun huomasi ettei Miialla ollutkaan namia, niin kiinnostus kyllä laski), mutta ei peruuttanut! Kyllä tääkin siis edistyy, vaikkei Arska vieressä pysynytkään. Kiitos Miialle avustuksesta!
Hyvät oli treenit ja kotiin päästyä ollaan vielä enemmän nuukahtaneita. Arska vetää tossa vieressä sikeitä, hyvä että se kerää voimia loppuviikkoa varten, joka on aikas agilityntäyteinen!

Kiitos molemmille treeniseurasta ja toivottavasti mun nuukahtaneisuus ei haitannut treeneissä! :)