Tiistaina oli taas Teron vetämät treenit Nokian hallilla, tehtiin kahta rataa. Mäkin alan jo tottua tohon halliin, se ei enää tunnu ihan niiin ahtaalta Sekä Arskan että Vaun kanssa treenit sujui hienosti, olin tosi tyytyväinen molempiin! Pari virhettä siellä tuli, mutta ne johtui tietenkin musta...Mutta oli ihanaa taas agiliidellä!

 

Perjantaina mentiin Johannan ja spitzilauman kanssa kentälle treenaileen. Johannan toivomuksesta treenattiin takanaleikkausta, ja tehtiin me vähän muutakin. Arskalla oli taas ihan järkyttävä into, ja se meni ekan ratapätkän sairaan LUJAA! Muutkin ratapätkät meni hyvin Ärsyttävää, kun Arska osaa sen puomin alastulon hyvin, mutta jos mä oon jäljessä, niin se kääntyy sivuttain - ja kisoissa putoaa pois kontaktilta. Jos pääsen edelle, niin kontakti sujuu hyvin... Täytyisi saada opetettua, että vaikka mä olen jäljessä, niin silti mennään loppuun asti.

Mutta Arskalla oli kyllä tosi hauskaa eilen treeneissä ja niin oli mullakin! Muutenkin Arska oli niin hyvällä tuulella eilen!

 

Elisa sai treenata hyppysuoraa, jonka päässä oli nami odottamassa. Keskellä suoraa oli pituus, ja Elisa hyppäsi sen tosi hyvin! Tehtiin myös puomia ja A:ta. A sujuu aika hienosti, mutta erityisesti puomin kontakteja pitää vahvistaa. Puomin ylösmenoa Elisa jo vähän hokaa, tosin siinä on vielä käsiapua. Alastulokontakti on välillä tosi upea, mutta vielä vähän epävarma.

Lisäksi Elisa sai harjotella vielä välistävetoa, niin että sinne tultiin myös vauhdilla. Ihan ok, mutta eihän se vielä täydellistä ollut... Lopetettiin treenit vielä hyppysuoraan, josta Elisa sai superpalkan.

Kivat ja tehokkaat treenit!