Tiistaina oli perusagilitytreenit, jotka jääkin meidän osalta nyt pariksi kertaa tauolle, ihan sen takia kun treenit siirretään keskiviikolle ja se ei taas mulle sovi :(

Mutta tiistain treenit meni ihan superupeesti! Radalla oli n. 18 estettä ja se oli aikas vauhdikas, ja taas kerran niitä kinkkisiäkin kohtia löytyi. Arskalla ei ekalla kertaa yhtään virheitä! Tokalla kertaa testailtiin sit eri ohjaamistapoja, niin tuli vähän haasteitakin. Vaun kanssa meni myös todella hienosti, ei juurikaan virheitä ja meno oli aikas sujuvaa. Olin tosi tyytyväinen treeneihin ja oli kivaa, kun pääsi juoksemaan vähän vauhdikkaampaakin pätkää :)

 

Ke ja to oli lepopäiviä läksyjen paljouden vuoksi, puuhailtiin vain vähän sisällä. Perjantaina innostuin opettamaan Arskalla yhden keskenjääneen projektin, eli sen että se sulkee mun huoneen oven sisälle tullessaan, ettei mun tarvi aina nousta sitä laittamaan. Ei muuta kun kosketusalusta teipillä oveen ja nopeastihan se hokas mistä on kyse! Nyt mulla on koira, joka sulkee oven perässään, kätevää ;)

 

Eilen ja tänään tokoiltiin myös vähän kotipihassa.

-Kaukokäskyt onnistui aikas hyvin :)

-Paikallamakuu, niin että olin piilossa eilen reilu kymmenen sek. ja tänään n. 20 sek. Hienosti pysyi!

-Ruutuun Arska purki energiansa, siis todella vauhdikasta menoa alustalle! Hyvä hyvä :)

-Nouto ok, mutta ärsyttää kun otan välillä ihan hiukkasen liian ison harppauksen ja sitten turhaudutaan molemmat. Ääh.. No, aina perään helpotettu versio. Toivottavasti opin etenemään Arskan tahdin mukaan.

-Hyppyä muistuteltiin mieleen alustan avulla. Oikein hyvin meni ja kerran käskin myös toisella puolella istumaan ja toisella kertaa kutsuin sivulle. Nou problemos ;)


Näitä kaikkia otettiin kerrallaan 1-3 toistoa ja sitten taas hetken päästä 1-2 uudestaan. Näytti toimivan Arskalle tällainen tyyli. Oli kyllä taas aikamoinen into tekemiseen ja sitähän on ilo katsella! Ja tietysti mukavaa yhdessä työskennellä, niin että molemmat siitä nauttii :)